tja bah!

cool rubrik :)
 

Blev inte att träffa Jesper idag. Får ta det en annan dag helt enkelt. Så nu sitter jag hemma hela kvällen idag igen... Men aja, det är skönt! Ska kolla på pll på tv:n! Så ska koppla upp datan så jag får stor bild! :D Men jag börjar om från säsong 1! Alltid bra även om man har sett allt! Men var i allafall på freeport en kort stund förut för att köpa skor. Men självklart fanns alla storlekar förutom 38 inne i den modellen! Och dom skulle inte få in fler. Så det sög... Men ska åka in till kungsmässan och kolla imorgon! Sitter i allafall nu och chattar lite med Hugo, lyssnar på musik och bloggar. Ska strax ta en snabb dusch. Har inget vettigt att säga faktiskt? Så jag ger er världens snyggaste bild. Svimmade typ när jag såg den :( Den översta har jag redigerat, den andra är original :)
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0