hopppaaa

ska strax möta Bella och Victoria och hoppa studsmatta :3 hihi

jag har ju kul och så.

åhhhh, har så tråkigt! :( haha, ingen pallar att träffas eller har redan något att göra. Vill verkligen ''gå ut'' ikväll :/ Ska försöka få tag på Johan och maja! Får se hur det blir!

En grej jag sparar till.

Jag sparar verkligen till en navelpiercing. Men det är inte lätt när man älskar att shoppa. Jag SKA ta det till hösten, efter bad''säsongen'' eftersom jag vill kunna bada men piercingen måste läka i 3 - 5 månader. Klart man kan bada, men då kan man få infektioner, och det vill jag inte.

en cool rubrik.

TJOOOOOOOOO

stan!

Maja kommer snart och hämtar mig, sen blir det stan en stund! Kan hända att vi träffar en också. Men det är inte säkert. Men maja kommer om typ 15 minuter. Så jag ska börja spreja ner mitt rum med parfym och ta på mig normala kläder, inte pjamas. Jag vet redan vad jag ska ha, så jag behöver inte stressa! Hejdåååå

Gooooodmorgon

Tjooo, sitter och har no just nu. Ska egentligen skriva om olja, men jag är så busig... så ja.. Haha, men ja! :) Imorgon är det löööördag och idag är det freeeedag

....

det är du som gör min värld upp och ner.

trevligt!

ne.. inget är trevligt! Haha, random rubrik! Men ska strax fixa mig lite, typ håret... Sen så kommer Hannah och hämtar mig 10 i 8 så åker vi till cafet och möter Maja, Rebecca, Johan, Tobbe och några fler. Hoppas att det blir någorlunda trevligt i allafall! DÄR SA JAG TREVLIGT!

Spotify.

Har dratt igång spotify's topplista! Och nu är Ai Se Eu Te Pego på högsta volym! Galet go låt! Ska strax duscha tror jag :) Intressant. Jag har verkligen aldrig något att blogga oM!

sms, sms, sms, sms, sms, sms

Haha, ja... Det är vad jag gör :3 fast via viber! Hade kostat jävligt mycket annars! Haha, men var i allafall inne i stan förut med pappa! Var på gina och bytte ett par jeans som hade tappat färgen helt. Så jag fick ett par nya! :) Hoppas dom är bättre! För det är värken samma färg eller modell! Så jaaaoooo. Hahahah, ska fortsätta sms nu :')

lööönch.

Sitter helt forever alone i korridoren, för alla andra är på lunch. Men jag åt innan. Så aa, C_ _ _ _  håller mig sällskap med sms! Trevligt! Hahaha, nu kommer några, så jag ska dra nu <3

tjolololo

Kom på att jag inte bloggat NÅGOT idag! Men har i allafall tagit en dusch, hyffsat tidigt. Hääärligt. Och för tillfället sms:ar jag och kollar runt på bloggar osv :) Woop, där kom ett sms.. frååån...C::::! trevligt trevligt! hmm... efterso  jag har såhär tråkigt funderar jag på att spela spel på spela.se :D Haha, åh barndomsminnen!

Göteborg.


Nytt från Ullared!

Jääääätte söt bandau- bh! 39:- Mycket finare i verkligenheten och framförallt på!
livsnödvändiga hårsnoddar! 5:-
Sminkborttagning! Min var nästan slut och den jag använder är ganska dyr. Så körde
på denna! Maja sa att dom var bra! 10-13 :- något sånt.
Svart kajal. Har bara brun! Denna är ifrån WetNwild och kostade 11:-!
Hårspännen som jag alltid tappar bort... Kommer inte ihåg vad dom kostade, men tror
att det var 5-6 :- kanske?

Hade det jätte bra verkligen! Var jätte kul och dagen var heeeelt klart lyckad! Måste bli flera gånger! Haha, men imon blir det mer äventyr i göteborg. Mamma, pappa, lillebror och lillasystrarna ska på teater i göteborg imon, så dom släpper av mig på stan! ;) Trevligt! Får se vad jag hittar!

Klar! Äntligen!

Har precis lämnat in min engelska recension! Tack och lov! Skönt att ha det klart innan helgen! Men i allafall. Jag har målat naglarna precis typ? Det blev chockrosa. Haha, först hade jag målat en mintgrön med glitter på nagelspetsarna. Men jag pallade inte ha kvar det, så jag tog bort det... Sen målade jag chockrosa. Råkade kladda ett finger, och jag är så konstig att jag måste ta bort på alla fingrarna om ett finger failar. Så nu har jag målat om med den rosa igen. Där kom pappa hem.. Aja, ska försöka träna på spanska glosorna. Jag suger verkligen... Qué? Quinén? Quántos? Osvosvosvosv... Jajaaaaa, orkar inte skriva mer nu, lat som jag är. Men ULLARED imorgon!!!!!!!

Hola! Me llamo Alva!

Ska plugga spanska nu... Frågeord. Suger! Aja, imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Och det betyder ULLARED! Har vart där en gång innan och det var förra året även då med Maja! :) Ska köpa lite småsaker som hårsnoddar, hårspännen, ringar osv! Ska bli kuuul. Hittade en ny bild på min pojkvän precis. Den är alldeles ny! Alltså babe i dag tid!
GAAAAAAH

.

Kom precis hem! Väntar på att duschen ska bli ledig, så ja. Var trevligt i allafall. Blev nog lite för speedad i slutet där kände jag.. heheee. Men jaja, kul var det i allafall. Spelade typ playstation 3 osv! Efter jag har duschat ska jag gå och lägga mig direkt tror jag. Blir oftast väldigt sent annars! Igår la jag mig 12 tror jag? Men jag får se. Det kan hända att jag ligger uppe en liten stund och kollar mobilen? Aja, tråkig skoldag imorgon... Fast jag har lång håltimma vid lunch, så jag hinner hem och kan äta RIKTIG mat! Härligt! Hör att någon blåser håret nu, så ska gå och duscha vilken minut som helst! Puss!

glaaaaaaaad

trots världens mensvärk är jag gaaalet glad! Det blir café ikväll som sagt! Och så ja! Vet inte varför! Är bara jätte glad! Kände för att skriva det :')))

Café , och killar!

Tror att jag ska på cafét sen! Killar!! Haha, men ska i allafall göra so läxan nu! Så jag inte behöver göra det när jag kommer hem. Men imon är det tråkig skolan.. Men på fredag blir det Ullared med Maja! Roligt roligt!

Tar ännu en paus!

Ska strax bege mig mot duschen och duscha gaaalet snabbt! För om 10 minuter börjar ett program jag ska se. Märkte precis det, så jag har lite bråttom!!

Pauuuuus

Tog en paus från läsandet och skrivandet. Har precis målat naglarna, så jag skriver med typ mitten av fingret så det inte ska kladda sig! Haha, men ja! Ska strax fortsätta med läxor. Nu ska jag göra SO nyhet, har det på Torsdag och jag är ju förhoppningsvis inte hemma imorgon kväll! Hoppas verkligen!

Sooorryyyy

Förlåt! Tog inte ens upp datan igår! Var tvungen att läsa ut min engelskabok! Så jag ska strax fortsätta med det, sen ska jag skriva recensionen också! Annars blir det inget café imon! :( vill verkligen, så jobbajobbajobbajobba är det som gäller nu!!

Goddagens!

Blev lite krångel igår kväll, men tror att det är okej nu.. Blev lite ovänn , hehe. Men ja, det var därför jag inte bloggade så mycket :P Men i allafall, idag har Tove haft två kompisar här och jag har tillbringat min dag på mitt rum! Trevligt!

HarryBabyEdwardStyles.HBES

Tumblr_m241vyoafd1roo3pyo2_250_large
3073555009_1_7_odf6dn2q_large
Tumblr_m1m2f5xkto1rnia7so1_500_large
Tumblr_m23sy6ic4v1rrdfamo1_500_large
Tumblr_lxdj63upkz1qcqwyio2_250_large
Tumblr_lx0a1cnrc21r0fgsoo1_500_large
Tumblr_lxchtsoxdi1r4wk0eo1_500_large
Tumblr_m242g5xt6y1r574xfo1_500_large
Tumblr_m1kez78vk11r65y29o1_500_large
Tumblr_m02v4zlsvn1r9jydto1_400_large
Tumblr_m0ajuvt2aa1r1c4soo1_500_large
Tumblr_m0dv7vhprf1rocdqgo1_400_large
Tumblr_m0ezscywgo1qipyazo1_500_large
Tumblr_m09rugnfyw1rnia7so1_250_large
One-direction-one-direction-29533497-500-268_large
Tumblr_m2coy1mynd1roidt7o1_500_large
Tumblr_m1tg8f20me1qjoz03_large
Tumblr_m2e1zx5ha51r00ogg_large
Tumblr_m26nxxf5dd1qflq04o1_500_large
Harry-louis-one-direction-30441779-500-225_large
Tumblr_m2gwe7rsie1rtokx3o1_500_large

Hahaha, älskling!

Åhhh, tycker synd om honom samtidigt som jag skrattar så jag nästan ramlar av stolen! Awww

Godmorgon!!!!

Sitter och kollar igenom lite bloggar just nu och har precis ätit frukost! Är galet trött sen igår, men somsagt var det väldigt, väldigt, väääldigt kul! :) Fast jag kommer typ bli sjuk tror jag! Haha! Jag orkar faktiskt inte blogga, därav mina korta, tråkiga inlägg hela tiden ;) haha

im home!

Tjoooooooooo så var man hemma igen! Är galet trött men klockan är inte ens 12! Men det har varit en go kväll som vanligt! Blev dom jag sa förut + Petter/Peter (?) Aja, men kul var det i allafall, fast väldigt kallt! Mina fötter var som isbitar, utan att överdriva.. Och händerna var lila av kyla. Men jag stog ut, med lite klagande! :) Var väldigt mörkt också, så ni vet :) och det är fredag den 13onde. Det var läskigt. Haha, men neeee. Eller killarna skrämde mig, becca och Maja hela tiden. Såå, det var ganska läskigt :) Haha

boysboysboys.

Är hemma igen och ska äta middag innan jag sticker tillbaks till Maja och Rebecca! Sedan drar vi in till stan och träffar Johan, Tobbe och fisken (?) ! Tror vi drar till elektronen... hmm..

live, laugh, love.

Ska strax börja gå och möta upp Maja! Sen tar vi bussen till Kungsbacka! Hörs senare!

Och jag är hemma!

Tjooo, blev en spontan kväll med Maja och Rebecca! Drog till rydet och kollade på snygga killar ;) Haha, galet många snygga var där kan jag säga! Efter ungefär 2 timmar begav vi oss hem till Rebecca och satt och pratade osv. Efter yttligare 1 timma följde jag Maja hem och blev sedan hämtad av pappi hemma hos Maja! Så nu har jag duschat och ätit ochska snart lägga mig. För imorgon ska jag och Maja till stan en stund på förmiddagen! :) Trevligt trevligt!

trött men glad!

Har precis kollat på Djungelns drottning, missade det igår. Så aa, sen kopplade jag upp datan till tv:n också och kollade på One direction :3 hahaha! Sen sa pappa att han ade beställt Up all night live tour!!!!!!!! fatta va glad jag bleeeev! :D:DDDD

Hemma efter en go kväll.

Har precis krypit ner i sängen nyduschad och mysig! Var på cafét förut. Eller, asså det var typ inte cafe egentligen, men det var en tant där så vi fick vara där endå tills hon skulle åka. Så jag, Maja, Rebecca, Tobias och Johan satt och pratade och chillade! Det var mycket trevligt! Bara att jag skrattade hela tiden för jag var så jävla trött (och är) , så ja... Haha

jacka, tårta!

is the shit wtf!


ojdå, hihi

Glömde blogga när jag kom hem igår! Haha, men jag fick med mig en jeansjacka hem! :D Den jag hade innan var 7-8 år... haha, så köpte en ny med pengarna jag fick i söndags :) Sen så hittade jag världens sötaste klänning, som passade perfekt. Så jag kanske åker tillbaks och köper den. Ååååhh, sååå söt!

Ooops


Haha, vad hände där? Jag kommenterade en video när killarna sjöng Forever young, och Harry hade en galet snygg kavaj, utan tröja under. Var tvungen att kommentera det. Och wips, 5 dagar senare har man 76 likes :) Haha! Jag var 1 bland 3 toppkommentarer och dom andra två hade 16-18 likes! :p haha , räknade inte med det!

Tjoo bre!

Ska strax äta och sedan blir det att åka en sväng till stan för att fixa sista presenterna till lillasyster som fyller år imorgon! Åker med Ellen, Mamma och Pappa! Ska även kolla på lite saker till mig själv :') Håller fortfarande på att svimma av bilden på Harry. Hans mage, herregud. Hela han, herregud. Så snygg. Snyggare kan man inte bli! Så ni får några till bilder att dregla över!
Här:







Harry vill verkligen döda mig...

svimmar snart....

when nothing goes right, go left.


godnatt, snart.

Är så galet trött... Kan ha varit för att jag la mig 3 igår och vaknade runt 9... hehe. Men ja, ska i allafall pilla lite med min urdåliga mobil, typ drawsomething osv, sen sova! Vet inte vad jag ska göra imorgon. Men något vill jag i allafall göra! Fick ju pengar, så jag skulle vilja köpa något... har funderat på att köpa denna:
Provade den i affären, och den var riktigt söt på! Så kanske köper den, 99:- kostar den i allafall!

Mat och studsmatta!

Pappa håller på att grilla, och det är snart klart. Så ska alltså strax äta. Efter det blir det att hoppa studsmatt med Bella och Vico <3 hihih

250:- rikare!

Har släkt''kalas'' för min lillasyster som fyller år på Onsdag. Och istället för godis fick jag 250:- av Momor osv! :D Jag var helt pank! Så det hjälpte! Har massa godis hemma endå :3

Film, chips och mys!

Ska strax dra mig mot duschen. Efter det blir det film med mammi och pappi. Måste även hålla mig vaken tills 2, vilket jag har svårt att göra. Så det får bli mycket socker osv! HAHAHA, och sen när filmen är slut får jag underhålla mig med habbo! HAHAHAHAHAHA, men ja!

Up all night!

Bild ifrån : http://onedirectionswe.blogg.se/

2 till bilder på mina nya skor!


Ont i huvudet, skor och babbel


Påsk!

Glad påsssskkk!

Beställt! Galet glad!

Denna skönhet! Kommer användas flitigt när det bli lite varmare! Mina nya ''ballerina'' skor!

Pizza, pizzapizza punkt.

Tjaaa, har käkat pizza precis, så jag chillar på det nu! Är proppmätt! Haha!
duckfaaaace,

Babes - Moments


Påsklov och brand!

Njuter av att det är påsklov genom att lyssna på Forever young - One direction! Galet bra! Sen så brann det på skolan igår... Inte jätte stor brand, men det kom 3 brandbilar! Troligen var det en cigarett som startade branden. Så ja, men jag orkar faktiskt inte blogga! Lägger in en dagens låt lite senare!
Puss

Café!

Ska strax sätta mig i bilen och dra mig mot Maja! Sedan vid halv 8 går vi till Rebecca och får skjuss till Ungdoms Cafét! Så ni får ha det trevligt, för det ska jag! Puss!

Tjooo bloggeeehn!

Ska strax sätta mig i sängen och kolla på sista (?) programmet av Top Model Sverige! Känner mig stolt att jag följt programmet ända från början! Har inte gjort det innan, hihihi. Fick även hem min 1D poster idag, så den sitter fint på väggen nu! :D Galet vacker är den :') Haha, imorgon så är det OOONSDAG! Ska till läkarn vid lunch, så jag får donken till lunch ! Haha, gott! Happy meal is the shit :oooo Känner att jag skriver en del smilisar idag...  aja! Har ett sånt humör idag! Det börjar om 5 minuter nu, så jag ska dra! Pöööösss

Dagens snyggingar!

Kalle Lundquist!
Louise Odén!

hemkunskap!

Sitter i hemkunskapssalen nu, och gör någon kaloriberäkning. Det suger verkligen. Men jag är snart klar, så ja. Hade lust att blogga. För vikarien ser inte :') hihihi. Sedan har vi studietid. Det suger det med. Vet inte vad jag ska jobba med... troligen so provet? Eller svenskan, eller engelska boken. Aa, asså jag vet inte! Men måste dra nu tror jag!
Puss!

istället för att plugga...

.....så stirrar jag på One direction. Det börjar bli allvarligt nu. Har verkligen Direction Infection :/ Det är endå ganska HÄÄÄÄRLIGT. Tänk dig att vara kär i 5 snygga, brittiska, underbara killar. Den känslan har jag varje dag...
dom vill verkligen döda mig...

Alice gästblogg!


Staaan

Har precis kommit hem från en go dag på Kungsmässan med Victoria! Har precis ätit och ska snart träffa henne igen :) Blir att åka longboard eller hoppa studsmatta! Hihi

RSS 2.0