Sämsta dagen någonsin...

Har verkligen haft världens otursdag idag... Fyfan. Började med att jag vaknade 7.30 när jag börjar 8. Så fick hoppa upp ur sängen snabbt och skynda mig som faaaan! Och på allt detta hade jag äckel mensvärk som bara gjorde allt så mycket sämre. När jag skulle gå kunde jag inte låsa dörren. När jag väl fick låst den och hade gått en bit så kom jag på att jag glömde lappen som gör att jag fick stanna i Göteborg efter mässan. Så jag fick springa tillbaka och hämta den. Kunde knappt låsa dörren då heller. Osvosvosv! Orkar verkligen inte förklara. Allt gick verkligen fel. Och nu börjar jag snart gråta för min mage gör så sjuuuuukt ont. Ska försöka sova snart iaf. Får se hur det går... Måste verkligen städa mitt rum också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0