maaaaaaaaaaat

gjorde precis en tidig middag till mig. Var så sjukt hungrig så orkade verkligen inte vänta på mat... Haha, typiskt mig.. Aja, är förövrigt jävligt glad fortfarande. För troligen ska jag, mamma och mina småsystrar försöka fixa biljetter till One Direction... För alla vi 4 älskar One Direction.. HAHAHA. Men då åker troligen vi 4 till Stockholm i Maj! :D Känner att 2013 kommer bli så jäääävla bra! Justin Bieber, troligen One Direction, jag går ut nian, och massa mer! AH :D Haha, jag ska fortsätta med att lyssna på NRJ och leta efter två låtar i rad med One Direction så har jag chansen att vinna en träff med dom + biljetter till x-factor denna fredagen när dom uppträder :D Haha
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0