Little Things...

tjatjaaaaaaaaaaa, haha hej!
 
Pluggar spanska... Som suger. Men vad ska man göra liksom? Aja, skolan idag var väl helt okej! Slutade hyfsat tidigt, så det var väl bra. Men ja, fick mina saker från ELF idag. Jag och Maja beställde lite saker därifrån! Beställde bara 3 grejer, men gillar dom än så länge i allafall! :) En Bronzer&Blush kit typ, ett ögonbrynskit och ett ''plumping'' läppglans! Haha, men ska nog beställa mer!
 
Imorgon:
Har skola som vanligt då..  Fast börjar 8.20 på fredagar! :) Så har liiiiite sovmorgon. Men ja, har bara 2 lektionen som jag har sagt innan... Haha, upprepar allt typ? Aja, sen efter skolan ska jag väl hem och skriva lite på so:n.. Sen senare till kvällen ska jag träffa Hugo. Ingen aning om vad vi ska göra. Men aa, haha. Vet inte vad jag ska skriva? Men ska på bio på lördag också troligen! haha :P
 
Orkar inte skriva mer nu (lat). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0