10 saker ni kanske inte vet om mig?

  • Jag har egentligen glugg mellan mina framtänder, men för lite mer än ett år sedan var jag hos tandläkarn och fyllde igen gluggen med plast!
  • Jag har bara varit riktigt kär 1 gång. Och det var i somras. Har dock ingen respekt kvar för honom längre.
  • När man först träffar mig är jag hur tyst och blyg som helst. Men efter ett tag börjar jag skratta och prata hela tiden typ..
  • Jag älskar Essie nagellack
  • Jag har provat 4 olika BB-cremes, men gillar bara 1 av dom än så länge.
  • Min familj beställde 2 av One Direction albumet. För One Direction nördar som vi är så är mina småsystrar helt galna i dom och skulle ha skivan hela dagen och spela om och om igen.
  • Jag har börjat med en dålig vana, plattar håret varje dag.
  • Jag har fortfarande ett sjuuuukt konstigt och stort ärr på knät efter att jag ramlade med longboarden förra sommarn.
  • Jag hatar spanska och matte mest av allt.
  • Detta var inte intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0