Sova snart!

Ska bara plugga lite mer :) Lämnade även in svenskan förut, skönt! Så nu behöver jag inte tänka på den mer. Måste dock plugga masssaaaaa historia. För jag kan typ ingenting... Kommer gå så extremt dåligt. Men tycker det är så dåligt att lärarna lägger allting i slutet av terminen så man har åtminstonde 1-2 prov om veckan? Varför? Dom ska alltid göra det så jävla svårt för alla. Om man sprider ut det så blir det ju bättre resultat för alla? Nu stressar man bara ihjäl sig gör att hinna med allt? Har dessutom knappt pluggat något till musikprovet imon för jag skulle skriva äckel novellen som tog ett tag... Aja, brukar egentligen ha sovmorgon imorgon, men ska träna till fackeldansen och lämna min lillasyster på skolan. Så jag får sitta på skolan lite innan fackeldansen börjar! Men det går bra endå! Aja, ska sova nu! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0