HEJ.

Har super duper tråkigt nu. Är trött på allt som har med skolan att göra. Har så extremt mycket läxor och allt går skit. Måste verkligen ta igen sömn nu till helgen också. Sover så himla dåligt så jag vet inte vad. Haha lite pinsamt att jag typ sitter och halvsover i klassrummet såfort någon släcker lampan för att se film, eller när jag läser. Sitter ärligttalat och verkligen försöker hålla mina ögon öppna. Går ju knappt. Så nu ska jag läsa i min Svenska bok och skriva lite på min deckarnovell. Sen ska jag nana. Ovanligt att det blir såhär tidigt. Men dör av sömn snart. Men Lindälv saken var helt okej. Är fortfarande ganska säker på att det blir Aranäs. Måste bara få tillräckligt bra betyg först...  Så ja! Har spanska tills imon också :S fan, glömde att jag hade det. Men har böckerna hemma i allafall. Får bli en liten stund med lite av alla 3 sakerna nu innan jag lägger mig! Men ni får ha det super bra nu... Haha godnatt för mig! 
 
håret är inte riktigt så ljust, ljuset blev så bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0