Chillar med mina babes

Fast i öronen då :) just nu spelas one direction - kiss you. As go låt! Längtar så sjukt tills på fredag! Gah! Aja, skriver lite till filmanalysen i svenskan också. Har även pluggat matte och engelska! Duktig tjej! Dagen var helt okej, lång men endå okej liksom! Fast jag hatar hemkunskap. Speciellt när det är direkt på morgonen.. Sämst. Men ja, hade svenska, matte osv också. Så jaaaa.. Sen sista lektionen var elevensval. Har fackeldans där. Kulkul! Fast det går typ inte super bra? Och vi har typ 5 veckor på oss att bestämma låtar, göra dansen och sen träna med facklor och vanligt. Stressigt. Men vi ska i allafall köra träning på måndagsmornarna nu också.. Enda dagen med sovmorgon! Känns ju sådär.. Men aa, tänkte ha mittbena imorgon också... Spännande! Haha ne men har inte haft det på länge. Jag måste verkligen slinga och klippa mig akut! Mitt hår är typ missfärgat nu också för att jag tonade håret förra året och färgen försvinner ju inte helt. Måste fixa det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0