Breaking Dawn!

Kom hem runt 22.00 typ. Så det blev inte så sent, vilket var skönt! Alltid skönt att vara hemma lite om kvällarna också. Men filmen var super bra! En av dom lite bättre i hela Twilight serien typ! Haha asså vi gick ju på Bergakungen, som är så enorm! Hade inte varit där sen jag såg Never say never. Men ja, dom hade en sån där Breaking Dawn meny! Haha så man fick typ en hårdplast mugg, ett armband och en mellanpopcorn med Jacob, Bella och Edward på! Självklart var jag tvungen att ha det... Haha, men ja.. Imon måste jag plugga hela dagen! Ska först och främst skriva klart novellen. Sen måste jag plugga maaassaaaa musik och sen so om jag hinner! Hataaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0