Blondieeeee

Ska strax börja gå mot frisören. Ska vara där vid 4, så går om kanske 20 minuter. Ska bli spännande och se hur det kommer att bli. Lite smått nervös för jag har inte varit riktigt blond på ett tag. Så ja, känns bara lite udda för dom flesta brukar bli mörkare i håret om hösten och vintern. Men jag känner mig nog lite mer bekväm i en blond färg än brun. Provade ju på det förra året med en toning. Men tröttnade snabbt på det och sen dess har jag inte haft min riktiga hårfärg för toningen missfärgade mitt hår. Så ja, ska inte klippa något annat annars, vill ha långt hår. Så ska inte göra samma misstag som jag har gjort 2 år i rad nu, klippte det ju kortkort båda gångerna, idiot här! Så ska spara ut mitt hår nu. Ska bara klippa topparna och det som behövs, tror inte det är så jätte slitet. Så ska nog gå bra. Sen tror jag att Maja kommer dit också. Hon har moderspråk nu, men den är slut 16.20 typ. Men får se hur det blir. Sen efter jag är klar måste jag plugga stenhårt. Fuck. 
 
Men visar bild sen, puss! :)
 
brownie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0