24 november 2012

Jadu, inte hänt jätte mycket idag. Eller jag var i Göteborg några timmar förut. Vaknade vid 12 någonting, och mamma hade redan bestämt att dom skulle åka runt halv 1 då. Så fick skynda mig liiiite... Men ja, gick bara runt och kollade. Hittade också en jätte söt liten butik på någon gata som hette typ Kålle & Ada. Dom hade huuuur mycket Dr. Denim jeans där! Massa olika färger och mönster! Hittade inget speciellt annars... Men ja. Sen resten av dagen har jag försökt att plugga. Går inte direkt bra kan man väl säga? Haha asså jag sätter mig och ska börja läsa eller nått, men jag tycker ärligttalat att en vägg är mer intressant... Men ska (försöka) plugga ihjäl mig nu någon timma eller två. Sen se på film och tjocka mig. Ska se på cockpit idag tror jag! Den hade fått ganska bra betyg och så, så får väl se om den är lika bra som vissa säger! Sen imon mot kvällen ska jag in till Kungsbacka en snabbis och köpa en koftaktig sak! Haha, men ni får väl ha det bra!
Puss!
 
Jag hittade en bärfis i somras. Jag döpte den till Bertil Bärfis. Jag tycker den är söt. Den har röda ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0