13 november 2012

Heeeeeej!
Har inte bloggat på hela dagen idag. Dåligt, dåligt. Men när jag kom hem från skolan kunde jag inte blogga heller för jag har pluggat hela eftermiddagen! Tisdag idag i allafall, som alla säkert vet. Men för er som inte visste det! Haha, men hade lång dag idag, till 4. Så man är ju lite sådär lagom trött när man kommer hem och är hungrig för att maten i bamba aldrig duger. Fyyyyy. Hade dessutom mitt praktiska prov (?) i hemkunskap idag. Känner att det gick skit dåligt. Hahaha, suger på att laga mat helt enkelt. Så ja, men annars var dagen helt okej. Fick valt låt till fackeldansen iaf. Så länkar den i slutet av detta inlägget tänkte jag. Har inget bättre att visa typ? Men den blir säkert bra. Stog mellan den och Hall of fame, som jag hellre ville ha. Men det blir nog bra endå! :) Ska läsa lite mer i min svenska bok nu, sen ska jag lägga mig. Blir tidigt idag i allafall. Blev super sent igår, 1... Vet verkligen inte varför men jag kan inte sova tidigt längre? Jag har massa saker som jag vill göra på kvällarna. Är liksom fortfarande van vid att gå och lägga mig mellan 1 och 3 nu efter sommarlovet. Inte bra.. 
Men ha det bra! Puss!
  

Kommentarer
Postat av: Mallan

Fin blogg!

2012-11-14 @ 07:49:05
URL: http://malinmelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0