yummmm

haha söt rubrik? :$
Har precis ätit världens goaste mat, grillad fläskfilé och pommesfrites. Nyttigt! Haha, neee. Åt fan pommes till lunch och middag igår + idag då. Inte bra! Måste verkligen sluta... Hhaha, men just nu sitter jag och kollar som en galning efter snygga iphone skal :) Har hittat ett som jag gillar än sålänge!
149:- på FannyMichel!
Sen så måste jag köpa en bumper också! :)
Förut var jag i allafall på stranden med Maja :) Träffade Bella, Lalita och Matilda där + woolie woolie :) Var ganska skönt i vattnet endå. Sen kom patte med sin båt och sina kollegor Andreas och Oskar för att plocka upp Lukas ! Kände för att säga det :) haha, men ja! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0