dagen.

har nog haft världens tråkigaste dag idag! Haha, men jag vaknade i allafall runt 11, tog datan till sängen och kollade facebook och bloggar i typ 1 timma. Vid tolv gick jag ner och åt frukost. Sen har jag typ suttit vid datan sen dess! Haha, ne, men jag har spelat Mario Party wii med mina småsystrar en liten stund, ätit middag och för typ 1 timma sen var jag på promenad med mamma! Och sen så har jag ju beställt min jacka! :D är så jävla taggad! Den kostar 399:- men jag hade en rabattkod med 10% rabatt + fri frakt. Så allting gick på 359:- :) as gött ju! :D Den kommer senast fredag :)
Men ja, den smink looken jag la upp förut, hade jag tänkt att ha på lördag. Fråga mig inte varför jag planerar sånt 1 vecka innan! Haha, men det är sånn jag är! Men är så jävla taggad! Haha, kommer bli galet! Yeeeey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0