Lååååång dag!

Dagen började med att jag vaknade vid halv 11- 11 och gick ner och åt frukost! Sen gjorde jag mig iordning osv för att ta bussen halv 2 till kungsbacka med Matilda. Gick på kungsmässan en liten stund, men tröttnade snabbt. Så drog lite spontant till göteborg! Var ganska mysigt att vara där även om man inte ''shoppade'' jätte mycket. Liksom lite glass och snack i ett soligt göteborg är inte helt fel! Sen drog vi hem och jag åt osv. Sen vid 7 cyklade jag till Matilda och lämnade min cykel hos henne för att bli skjussad på hennes cykel :D haha men aa, så cyklade vi till hemköp, köpte kakor och dricka och stack till stora enen och åt det och pratade lite. Sen vidare ut i onsala. Bara lite hit och dit liksom! Jätte kul faktiskt. Typ äventyr! Haha, men har inte varit överallt i onsala. Så vi cyklade runt mariedal, gottskär och runt där! Slutade med att vi cyklade runt lite här och där i 3 timmar.. hahaha men jätte kul var det faktiskt! Mycket snygga killar :$

aa, kanske ska till smögen med matilda imon, får se hur det blir :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0