Hemma dag typ!

Stack inte med Matilda till smögen! För hela min familj skulle tydligen göra något tillsammans. Men det blev aldrig så för jag vaknade 12:45... Hahaha, men så jag satt hemma och bara hade det mysigt. Sen vid 16:30 kanske, så åkte en del av min familj och jag då, till långedrag (?) i Göteborg bara för att få lite frisk luft och gå en liten sväng. Så jag hade med Hampus kamera för att det inte skulle bli föööör tråkigt! Så jag gick runt och fotade trots att jag frös och hade världens mensvärk... Men, men! Var trevligt att komma ut lite med familjen endå! Jag har dock inte redigerat någon av bilderna jag tog. Men jag tänkte visa några av dom endå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0