Haha blev så jävla rädd asså...

Haha, asså jag och Matilda skulle till göteborg, men pendeln blev ersatt av en buss istället, och det fanns inga platser kvar på bussen förutom längst bak där det är 5-6 platser, och 3 satt där redan en av ''gänget'' satt framför. Haha, så vi tog dom sista platserna där bak och han som satt framför kollade bak på mig hela tiden. Och han var utländsk så jag fattade inte allt, men så vände han sig om mot mig och frågade om jag ville ha kyckling? haha asså va? Sen stirrade han på mig enda till kållered där pendeln gick till göteborg. Och innan det han ba ''sitt brevid mig, sitt brevid mig,sitt brevid mig'' asså neeeeej :( blev skit rädd att han typ skulle stalka mig :( hahaha åååhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0