Gothia!

TJAAAAAA
Ne, hej :)

Har varit en bra dag idag känner jag! :)
jätte mysig faktiskt!
Hade satt klockan på 10.00 för att hinna!
Men kom inte upp förens 11.00....hahaha smidigt alva!
Gick upp och åt frukost/lunch och gjorde mig iordning lite snabbt! Tog sedan bussen 12.22 in till Kungsbacka och vidare till Göteborg med pendeln! Haha, jag och Maja satte oss på en sån där plats med 3 stolar mittemot varandra. Alltså en 6 plats! Det lät fel... herregud! Men aa, så vi satt där så kom det ett fotbolls lag från jag vet inte vad? Hörde några ord som lät som spanska, men jag vet inte. Men dom satte sig på resten av platserna. Eller aa, 4 av dom! :D Haha, skit fult egentligen. Jag och Maja skulle prata lite om dom så vi satt och smsade tills vi kom på att dom fattar ju inte svenska? SMARTA TJEJER! Men aa :) Gick av på centralstationen. Hade först tänkt dra till Heden och kolla på gothia, men kom på att det är säkert mycket snygga killar runt Nordstan osv. Så vi gick runt och ''ögon-shoppade''. Sen tröttnade vi på att gå runt där, så vi tänkte ta pendeln tillbaka en station, så den stannade på Lisebergs-stationen. Haha, men vi missade pendeln så vi fick vänta en halv timma på nästa pendel! Men medans vi väntade så såg vi ett fotbollslag från USA, så hahaha vi gick efter dom lite :') ÅÅÅHHH, fett snygga killar i det laget! DÖÖÖD... Men sen gick dom på spårvagnen, så vi gick tillbaka till centralstationen och gick på pendeln som stog och väntade :) Ah, så vi hoppade av på liseberg och gick lite hit och dit och sen efter ett tag gick vi tillbaka till stationen för att åka hem och då kommer snyyygga killar!! Norskar ;) Haha, men dom skulle också till Kungsbacka så vi satt och stirrade på dom för dom va så snygga :$ Haha, men aa! :)

HAHA juste, när vi gick runt kungsgatan osv, så kom det tre killar gående emot oss. Haha vettefan vart dom va ifrån. Men en av dom ba ''Hello!!!'' och kollade på mig, och jag bara skrattade, så dom två andra som var med honom skrattade åt honom för jag nobbade honom typ :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0