The daaaaay.

Har inget vettigt att skriva om, så skriver om min dag från början till slut!

Vaknade runt 6.40, låg kvar med mobilen och spelade DrawSomething tills klockan 7. Då gick jag ner och åt frukost, sen upp på rummet och fixa mig och välja kläder. När klockan var 20 i 8 kom Victoria, så vi gick till skolan. Började med svenska, som suger. Men lyssnar bara på massa bokanalyser. Så ganska chill endå. Sen var det bild, då började min grupp (Hannah, Alexander, Jonathan, Patrik) att börja filma på våran mobbningsfilm. Jag är den mobbade.. känns bra! Haha, fick en del bloopers. Haha, skulle komma in genom en dörr så skulle någon fälla mig, men asså. Jag bara skrattade! Men tillslut gick det gooooooood. Sen var det musik, spelade lite gitarr och sjöng! Haha, sen no prov. SÖÖÖÖG, var typ tre sidor med frågor. Men jag svarade på alla i allafall. Hoppas jag får något rätt i allafall! Sen var det lunch, tog dock bara ett glas vatten för jag hatar köttfärssås, som det var idag. Blev inte så mätt, men okej. Sen so, redovisade våra yrken. Men var inte ens framme i 1 minut, haha, gick såååå dåligt och det var skit pinsamt! Sista lektionen var Spanska, men vi hade ingen riktig lektion! Vi gick till hemkunskapssalen och gjorde chokladmuffins med spanskt recept! :D Jag var med Alice, Oskar och Erik. Och eftersom Erik inte tål vanligt mjöl så gjorde vi två smeter. Och aa, vad ska jag säga? Haha, Eriks smet var typ som oboy, så Alice skulle hälla i LITE mjöl till. Det kom typ 2-3 dl i..... Haha, det såg ut som hundmat! Så vi tog i mjölk, men fyfan va äckliga dom var! Haha, eeeuuww. Sen hem! haha hejdå!


Min pojkvän är finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0