Dr. Denim

Blev det! Eller asså jag fick beställa dom från Nelly istället för verken Tara eller Design Only hade min storlek i butik. Så fick lite råd på vilken storlek jag skulle ha, så xxs blev det...  Så beställde vi! Super! Behöver inte gå runt med mina urtvättade jeans längre! Super bra verkligen! Men ja, ska strax duscha tror jag, sen se på någon film. Har inget speciellt att göra annars, så det blir nog bra. Men skriver nog inte mer idag efter detta inlägget. Haha, juste jag hörde att Ellen lekte ensam på sitt rum, så jag filmade henne i smyg och precis när jag typ började filma ramlade hon ner från nån stol? Haha, men asså hon blev ju inte ledsen eller så, så det är okej att jag skrattar, för det ser så otroligt roligt ut :') haha aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0