12 december 2012

WASSUP?
 
Har precis fått i mig lite mat, var så extremt hungrig, även fast jag åt middag bara för några timmar sen... Men dagen har väl varit helt okej antar jag? Fick dumble osv! Haha Patrik bjöd typ alla :') Fick 6 stycken totalt tror jag? Resten också typ! GOOOTT! Hade inte jätte mycket lektioner, lite segt på morgonen bara. Men ja, imorgon är det Lucia! Så det är luciatåg i idrottshallen imorgon bitti. Vet inte om jag hinner se allt och fika osv, för jag ska byta bandage imorgon igen... Haha klant var jag förut också. Måste ju ha plastpåsar på fötterna när jag duschar, och jag märkte inte att det var hål i ena påsen förens jag hade duschat i 15 minuter typ. Så min fot var plaskblöt. Inte bra, var egentligen tvungen att åka till akuten med det, men vi ringde och dom tyckte att det gick bra att vänta tills imon med en ordentlig omlägging. Så vi tog bort bandaget och la på en del plåster och tejp. Aja, får sova med strumpor inatt, allt kommer åka av annars... 
 
Juste! Kom på nu att jag har no prov imorgon och jag kan INGENTING! :(((((((((((((((((((((((((((((((( INTE BRA, MÅSTE PLUGGA! BRB!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0