vafan?

ahhaha, så glad att jag förendrats sen november..
 
 
 
Kommer ihåg att det var runt slutet av 2011 och början av 2012 som jag var som mest osäker över mig själv. Jag vågade inte vara den jag var då och folk började kommentera hur annorlunda jag var i bloggen som i skolan. Jag förstår dom. Alla. Ärligt talat, ni vet inte hur mycket jag håller med om det. Vi kan säga såhär, direkt när jag slutade filma, gick jag tillbaks till den jag egentligen var. En liten, trött, rädd tjej. Jag var så jävla rädd för att jag skulle bli dömd för att vara annorlunda, så aa, jag låtsades att jag var någon annan helt enkelt. Jag tänkte på det direkt efter jag spelade in, ''det är såhär alla bloggerskor är typ ju? Fett bra''. Men det gick över lika snabbt och blev ''jag ångrar att jag la ut den''. Men samtidigt ville jag inte verka ''töntig'' och ta bort den. Så som ni ser så finns den fortfarnade kvar. Och det gör alla mina videobloggar. 
Sen till utseendet, jag såg inte ut så. Jag sminkade mig extra mycket för att kunna filma, och det såg inte ens bra ut. Mina ögonbryn, vill ni verkligen veta vad jag hade gjort med dom? Okej, jag tyckte att det såg bra ut att ha små, böjda ögonbryn. Så jag rakade av en del av dom, jag skojar inte. Jag gjorde det. Jag gick runt med halva ögonbryn i någon månad eller två. Mina ögonbryn nu, kanske ni inte har sett så jätte mycket av. Men dom är betydligt mycket bättre. Bara det att sen jag rakade av dom, har dom ''riktiga'' delarna av ögonbrynen inte växt tillbaks och det är bara små tunna, ljusa små hårstrån som knappt syns. Det var det inte innan. Det är enda anledningen till att jag fyller i dom. Nu vet ni det, hejdå.

Kommentarer
Postat av: anonym ♥

gud va modigt gjort alva att du vågar skriva det såhär! grymt imponerad ska du veta och att du är hur fin som helst! :))

2012-08-03 @ 14:54:28
Postat av: Emelie bofeldt

Fan vad söt du är, jag dörrrr!!

2012-08-04 @ 02:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0