HATAAAAAAAAAA!

Åh, jag orkar verkligen inte med att skolan börjar imon.
Sån jävla ångest har jag.
Har ingen aning om hur grupperna blir eller någonting.
Denna sommaren har gått så jävla fort att jag inte kan fatta det.
Hade så mycket jag ville hinna med att göra men har inte hunnit göra så mycket endå.
Sommarn har väl vart okej.
Fått en del nya vänner, blivit lite smått kär :$, vart mycket i stan och bara tatt det lungt.
Liksom en riktig chill sommar.
Tycker dock det är lite synd att jag knappt badat något..
Tror jag har badat 2-3 gånger.
Och det har inte blivit mycket solning heller.
Har dock cyklat 8 mil på en dag, fyfan va kul.
Trodde aldrig att det skulle vara så kul att bara cykla runt och chilla på det.
Ta med fika, hämta en cykel, och bara cykla runt helt random.
Från Onsala, till kungsbacka, vidare till frillesås, till fjärås och en omväg tillbaka.
Det tog några timmar.
Men fan va kul :(
Åh, jag kommer sakna sommaren något otroligt!
Är nog inte ensam om det...
Men nu när skolan börjar, ska jag satsa på att höja mina betyg, så jag kan komma in på det jag vill.
Kunna komma hem dagen jag slutar 9:an och känna ''fyfan va bra jag är''.
För det lönar sig tillslut.

Det var allt för mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0