Bloggade inte igår...

och jag har förklaring till varför. Först så var det skola, som gick otroligt segt. Efter skolan hängde Victoria med mig hem & vi dampade lite framför datan & försökte komma på grejer som vi kunde göra. Kom tillslut fram till att åka longboard. Mina bröder har 2 stycken , så lånade dom. Åkte hem till sara & överraskade henne men att hon skulle hänga med & åka longboard. Men hon skulle till Matilda. Så vi följde henne dit med brädorna. På vägen hem trodde jag att vi kunde åka i en lång, brant backe. Men jag vet inte hur man bromsar (haha). Men åkte endå. Men bestämde mig för att hoppa av när det blev för fort. Men hoppade av på ett gupp, så jag gled med händerna + ena knät i asfalten ca 1 meter. Blödde över hela händerna & knät. Så jag & pappa åkte till närakuten & fick hjälp med smärtlindrande & rengöring av såren. Så nu sitter jag här med feta plåster över händerna & högra knät. OCH DET SVIIIIDER!


knät som blött igenom plåstret.

Mina vackra händer som även dom blött igen lite grann, men syns inte på bild. Måste byta plåster snart.

Litet skrapsår på lillfingret.


Asså, det kanske inte ser sååå illa ut. Men under plåstrerna, svider det något otroligt! Hade massa grus & sten i alla såren när jag åkte till närakuten igår , så dom fick ta ut det med en pincett. Men allt är fortfarande inte ute.


Hoppas ni förstår, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0