Sov hos maja i freda....

Sov hos maja i fredags!
Hade riktigt kul :)
På kvällen satt vi & kollade på mean girls 2 + chips!
Sedan la vi oss i våra sängar och läste lite ur hennes Frida tidning!
Gick och la oss runt 1.
Men jag somnade inte förens vid 3 för jag hade ont i benen och armen :(
Men sen lyckades jag somna! ;D
Vaknade runt 9 tror jag :)
Då satte vi på datan och spelade sims och åt toast till frukost!
Sedan gick jaaaag hem! :)

Och senare på eftermiddagen så träffades jag och Matilda och gick och badade!
Regnade lite smått men det var fortfarande sol, så vi badade endå!
Vi var där typ 1 timma för sen började det åska och regna as mkt! :o

Och btw! Matilda skjusade mig en liten bit med hennes cykel. Och vi skulle ner på en stig, så kommer en cyklist och cyklar på oss :(



hahahahaha, vacker bild! Ida säg till om du vill att jag ska ta bort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0