Godnatt!

Nu bestämde jag mig för att nana! Är äckligt trött och har 5% kvar på mobilen. Så ska bara borsta tänderna och sen sova antar jag? Men bion var i allafall jätte bra! Fanns lite av allting med i den. Liksom lite sorglig, spännande, rolig.. Sen var ju hela filmen jätte fin verkligen! Speciellt med 3Dn också! Så den rekommenderar jag! Sen åkte vi hem direkt efter. Väl hemma så började jag kolla på Skyfall också, men stängde av ganska snabbt för jag gillar inte riktigt action filmer. Så det var kanske inte bästa filmen för min del. Men massa andra har sagt att den var bra! Haha juste, i posten var det inte bara jeansen jag fick, för där låg nämligen ett paket från cdon, så när jag öppnade det var det en sån där stor kalender med One Direction? Skulle tydligen fått den i julklapp också, men den kom inte förens nu! Så det var ju lite kul också! Men ja, ska sluta babbla nu och sova.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0