Kräfta!

Åh herregud!
Ser verkligen ut som en kräfta efter gårdagen!
Gick runt i bikini hela dagen med Matilda och Maja.
Först var vi på stranden, bada & sola.
Sen stack vi hem till Maja, badade i hennes pool & sola.
Så har blivit VÄLDIGT bränd.
Kan därför inte vara ute i solen idag :'(
Fick akut åka ut till hemköp & köpa en after sun då jag inte hade någon!
Har smörjt in mig ca 4 gånger sedan kl 20.00 igår kväll.
Köpte i allafall en bra after sun från märket Hawaiian Tropic.
Den innehåller aloe vera som är super bra för bränd hy.
Men ett + är att jag kommer bli otroligt brun när det röda har lagt sig! :DDDDDDDD



Liseberg!

Var somsagt på liseberg igår :)
Hade grymt kul & det var värt ALLA pengar!
Åkte faktiskt den nya, Atmosfear!
Den var inte sååå läskig!
Det var 0 minuters kö, så jag och Matilda åkte den först 3 gånger i rad och sedan pausa vi med Ben & Jerry glass, mums!
Och sen åkte vi den flera gånger till! :D
Och när det var 50 minuter kvar innan Matildas pappa hämtade oss passade vi på att spela!
Jag vann på Marabou grejen! :D
20 stycken choklad kakor! :DDDDDDDDDD

Sola & bada.

Kom typ precis hem efter att ha badat & solat med Bellisen <3
Var ganska skönt i vattnet tycker jag? ;)
Men fick ingen färg :(
bara massa nya fräknar, fml.
Ska strax äta tror jag :p
Och ikväll lägger jag mig runt 22.30- 23.00 ngt.
För ska upp vid 8 - 9 imorgon bitti.
Och sov typ 5 timmar inatt :/
Men aja!
Kommer bli en underbar dag imorgon tror jag!
Det ska bli varmt & soligt!
Perfekt för att åka till Liseberg ;)

middaaaag.

Har precis ätit middag!
Idag blev det grillad fläskflié i pitabröd (?)!
Det var väl helt okej antar jag!
Gick att äta!
Har verkligen INGENTING att göra just nu!
Får väl hitta på någonting!

Puss

Varmt !!

Kom precis hem efter att ha åkt lite inlines!
Hade verkligen ingenting att göra, så varför inte dra på sig dom och köra en sväng? :p
Men det blev otroligt varmt!
Jag hade liksom på mig jeans, linne, tröja, jacka.
Och sedan strumpor och tjocka inlines?
Smart där Alva!
Aja, har i allafall bytt om till linne och shorts!
Och sitter nu med ett stort kallt glas vatten!

Har inte mer att säga nu faktiskt!
Puss

Ingen rubrik.

Hej alla! :)

Sitter uppe i min storebrors rum just nu eftersom laptopen är upptagen! Så använder hans data ;) Sitter & lyssnar på lite go musik! Ska nog bara chilla idag tänkte jag! Är grymt trött! haha!

Imorgon (måndag) ska jag inte göra någonting! Slappa & lägga mig tidigt! Eftersom på Tisdag ska jag upp ganska tidigt! Ska hinna äta frukost & lunch innan 11.53 då bussen kommer in till kungsbacka! Sedan tar jag och Matilda D tåget till Liseberg! Kommer bli grymt roligt! :DDDD

Världens bästa låt.


Var dig själv, alla andra är redan tagna.

*vänd på huvet*


Today i wear this:


Haha! Märkte nu att jag råkat ''censuera'' en liten del av låret och på andra delar av benen, hehe ojj?

Sommar 2011!

Känner verkligen på mig att sommaren 2011 kommer bli otrolig!
Och kunde nog inte få en bättre start på lovet än igår på schools out!
Hade en otroligt bra kväll med bra musik, goa vänner och hade hur kul som helst!
Kom dock inte åt skummet bara för det var så himla mycket folk där!
Men i helhet var allt hur bra som helst!
Böörjade med att jag och Maja åkte in till torget i Kungsbacka och mötte upp Emilia, Isabelle och Lalita!
Sen under kvällens gång träffade jag bl.a Matilda, Hanna, Rebecca, min älskade kusin Julia!
Satt på en bänk och helt plötsligt, typ 2-3 meter ifrån oss kom Ulriks bil!
OMG!
Var grymt nära honom ! :o
Och bästa låten han uppträdde med var helt klart Born this way av Lady Gaga som han sjunger så himla bra!
Har tyvärr inte laddat upp bilderna från kameran till datan än!
Men kanske kommer senare!
Puss

Sommar lov!!

Fan va härligt att ha sommarlov!
Ikväll blir det skumdisco med massa goa människor!
Tagga om något!
Nu kör vi!
Sommaren 2011 blir bäst!

Lockigt

Testade lite olika frisyrer förut för att se villken jag ska ha imorgon!
Blir nog lockigt med mittbena!
söt bild... (sne mun?)
BTW. Ska försöka fatta hur man bloggar från mobilen! haha!

Header kommer!

Tänkte bara slänga in att header KOMMER att komma!
Men försöker få Gimp att funka så jag kan göra en!
Har nämnligen laddat ner Gimp men fattar inte resten hur man gör, typ öppna programet och så, för det finns inte en riktig fil!
Annars får jag göra en i picnik.com helt enkelt!
Sen kommer ett annat problem och det är att jag inte har någon anning om hur man sätter in headern på bloggen!

Det var allt, puss.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0