6 Januari 2012

Har varit jätte dålig på att uppdatera, men somna ganska sent igår... Dumma skräckfilm. Så jag vaknade vid ett idag. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Spelat Mario osv.. Slapp. Men ska kanske få köpa min storebrors systemkamera också! Super! Han använder den inte längre, så det är lika bra att jag kan köpa den? Jag lånar ju den lite då och då. Men ja, inte riktigt samma sak. Så jag sitter och kollar på stativ och så just nu. Hittade ett stativ och en fjärrutlösare! Så om jag köper kameran ska jag köpa dom två sakerna också. Vill verkligen bli bättre på att fota, speciellt till sommarn! Älskar bilder när det är solnedgång bakom en osv! Men ja, så det var ju bra! Finns så mycket jag måste fixa detta året kom jag på? Eller ja, rättare sagt dom närmaste månaderna! Har tänkt att bleka tänderna, färga ögonfransarna och massa sånt. Men jag får fixa det snart :) Aja, ni får ha det jätte bra denna kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0