3 januari 2013

Hej på er!
 
Var ju på Kungsmässan en sväng igår. Hittade bara ett skärp, men det är jag super nöjd med. Jätte fint verkligen. Men orkar inte ta kort på det, men kan försöka hitta en bild. Så lägger in den bilen längst ner i detta inlägget om jag hittar någon. Men ja, var inte så jätte mycket annars. Men ska åka in med mamma också någon kväll! Juste, dom hade såna här silvriga dr. Denim jeans på rea. Hade tänkt att köpa dom, men kom på mig själv med att jag faktiskt inte alls ville ha dom. Dom såg bara extremt plastiga ut, så var inte så sugen endå... Men jaja, mina svarta Dr. Denims borde komma idag! :) Super! Idag ska jag inte göra något tror jag. Är inte riktigt på humör. Men vill så gärna se Story of Pi på bio. Så får väl smsa någon idag eller imorgon. Har sett trailern till filmen och den verkar verkligen jätte bra! Måste se den någongång i allafall! Har massa biobiljetter hemma också som pappa fick från jobbet i julklapp. Så jaaa... Men förövrigt ska jag kolla klart på ett PLL avsnitt jag pausade precis! Så ni får ha det bra, så hörs vi? Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0