2 januari 2013

Hejhej!
 
Vaknade hyfsat tidigt idag, för jag hade satt alarm på 10. Så vid halv 12 gick jag till Amelia och lämnade en sak och sen hem igen. Så sen dess har jag suttit och kollat på PLL typ! Men ska snart äta tidig middag sen ska jag och Maja till Kungsmässan. Tara rean börjar idag + jag har en inbjudan till vip rean på Melrose. Så ska se om jag kan hitta något. Är typ halvt pank, men det är liksom rea? Så får se om jag hittar något billigt och bra! Hahaha, men ja. Sen ska jag väl bara hem och ta det lungt. Vill hitta på något kul, men har liksom inga planer. Så ja!
 
Men hör väl av mig om jag hittar något att göra senare, puss!
 
gillar min iphone :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0