1 Januari 2013

Första riktiga inlägget på detta året! Hoppas att alla hade en bra och säker nyår. Jag hade det mysigt även fast det inte var så mycket att göra. Men nu är det somsagt 2013! Känns bra faktiskt, att kunna lämna 2012 bakom sig och fokusera på ett helt nytt år. Finns mycket att se fram emot 2013. Justin Bieber konserten, slutar 9:an, 9:ans klassfest, grillkvällar, fyller 16, och massa mer. Så det ska bli jätte kul att se vad mer 2013 kan erbjuda :) Idag så ska jag nog bara städa lite på mitt rum, rensa bland mitt smink osv. Måste verkligen tvätta mina sminkborstar... Ska bli mer nogrann med det detta året. Får se vad jag fixar mer! Aja, kanske kan uppdatera senare om jag har något att skriva. 
 
Så ni får ha en jätte bra dag, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0