jag vill ha sommar, nu.

Jag klagar så jävla mycket, jag vet. Men jag vill bara ha sommar nu. Det är det enda jag vill. Hatar att gå runt och frysa och klampa runt i tjocka jackor så man ser ut som en boll. Dessutom känner jag på mig att denna sommarn kommer bli as bra. Den måste bli det. Börjar sommarlovet med klassfest. Efter alla år ska vi längre inte vara en hel klass. Alla kommer splittras. Har faktiskt gillat min klass hyfsat bra.. Så det är ju lite tråkigt. Men får göra det bästa av situationen och ha kul hela kvällen. Resten av sommarlovet föreställer jag mig sola, bada, grilla, sena kvällar, göteborg, glass, hitta nya vänner, cykeläventyr, glömmer aldrig dagen när jag och Matilda cyklade från Onsala, till Kungsbacka, till fjärås, frillesås och runt hela skiten. Tror det blev 7-8 mil sammanlagt. Haha åh, minnen för livet. Fast sen på vägen hem så fick jag sms från en jag gillade väldigt mycket och frågade om jag ville med på en sak, men jag var pank... Så det sabbade hela grejen. Surade hela kvällen efter det... Hahaha. Men liksom bara ha kul hela sommarn utan att behöva tänka på läxor och skit. Sen ett av mina mål till sommarn är ju endå att bli brun :$ MÅSTE! Var blek hela sommarn trots att jag var ute hela dagarna.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0