heeeej

Ska strax gå ner och kolla på tv en stund. Men jag lägger inte upp bild på håret idag förresten. Dels för att ljuset som är nu inte gör själva hårfärgen någon rättvisa! Så ja, men jag är blond nu i allafall. Hann dock aldrig se håret i dagsljus, så får se imon hur det är då. För just i detta ljuset kändes det inte som så jätte stor skillnad. Men gjorde jätte mycket slingor. Hade en sån där ful hatt, så vi drog igenom hår i alla hål som fanns för jag ville ha mycket slingor. Så blekte vi hela skiten. Tror hon sa att det var blekningssak hon satte i? Men ja, det är ljusare nu! Haha, men ja. Morgondagen är ganska vanlig. Slutar runt 3 kanske? Sen vid 5 ska jag och Maja på öppet hus. Trevligt! Har aldrig varit inne på Lindälv. Men jag ser nog mest fram emot att kolla runt inne på Aranäs. Har redan varit där, men bara en liten del av det. Så ska bli kul att se hur det ser ut på övervåningen och allt möjligt. Så ja, det är nästa vecka! Men har dock matte prov imorgon... Med procent och massa skit. Kan typ ingenting... Känns bra! Ska måla mina naglar nu lite snabbt. Så hörs imon :)
Puss!
 
Tumblr_mbuygaivu71rhtaylo1_500_large
Tumblr_mcl68rz8dn1roid5yo2_500_large
Tumblr_mddpt4seqa1rudafbo1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0