Belieber eller Directioner?

Fattar inte varför man måste välja mellan dom? Kan man inte vara lika mycket Directioner som Belieber? Okej, vilken värld lever du i? Jag är båda, okej. Jag började gilla Justin i slutet av 5:an ungefär och jag går i 9:an nu, så jag har varit Belieber rääätt så länge? Är jag inte värd biljetter till hans konsert då även om jag skriver mer och One Direction? Tycker bara att One Direction är en aaaning mer intressant eftersom dom faktiskt kommer ut med massa olika videos, men ja. Tycker bara det är lite roligare. Finns inte så mycket att skriva om Justin.. Men det betyder ju inte att jag inte gillar honom också? Haha, asså vart får man det ifrån? Skulle ju aldrig köpt Justins skiva, eller biljetter om jag inte gillade honom? Liksom man lägger ju inte 700:- + massa pengar för att resa till Stockholm för att se någon man inte gillar? Snälla :')
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0