27 november 2012

Har varit en helt okej dag idag! Gick ganska snabbt! Började med hemkunskap där vi planerade buffé & tårta inför tårttävlingen! Trevligt! Sen efter det var det engelska, men prov. Hann inte göra hela provet för jag skulle till Kirurgen och fixa tid för operation. Det är ju ingen stor operation så är inte så nervös! Haha, men ja. Åt donken till lunch innan jag åkte tillbak till skolan och hade matte. Gick okej där med! Sen svenska så hade jag min bokredovisning. Gick så äckligt bra? Var inte alls beredd på att få så bra betyg på den? Haha herregud...  Aja, och sen sist elevensval, med fackeldansen! Nu är jag då hemma och har precis ätit lite, och snart kommer Portkod 1321 också! WOOO sen ska jag plugga lite!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0