22 november 2012

TJA!
Sitter och pluggar, konstig! Det brukar jag ju inte alls göra hela tiden eller så...
Hatar nian.
Skit samma.
Var på Aranäs öppet hus igår.
Älskar verkligen den skolan!
När jag var på Lindälv kände jag mig bara instängd och jag gillade det inte alls.
Men med 3 våningar och vitt överallt är det rymligt och bra! :D
Fast sen den linjen jag tänkte gå så är man borta vid esteten som ligger vid fyren.
Är där 2-3 halva dagar i veckan :)
Super kul!
Men ja!
Idag har jag varit i skolan. Inte alls på bra humör..
Är aldrig det när det är dåligt väder! Haha, bara jag typ...
Men näst sista lektionen hade vi So provet... Gick jätte dåligt, kunde typ ingenting.
Sen hade vi matte, fick gå 5 minuter tidigare för jag skulle till läkarn.
Har fått penselin, så ska jag väl troligen operera på tisdag eller något. Nästa vecka i allafall...
Aja! Fick donken då också! Haha basic! Men åt inget i skolan för det var någon konstig Hedvig soppa.. Så jag var ganska hungrig ja!
 
Har inget kul att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0