17 november 2012

Sitter och skriver på min novell. Skrivit typ 2 och en halv sida :s Det går as segt! Men har inte ens kommit till utredningen av brottet som jag skriver om. Så det går nog bra. Ska i allafall ta bussen 14.53 sen in till Göteborg. Ska ju se Breaking Dawn idag! Så ja, men jag måste först till en annan biograf och fixa en sak. Igår när jag köpte biljetterna så blev det fel, för asså jag kollade jätte ordentligt att det var rätt biljetter jag bokade. Men sen när jag väl hade slutfört köpet stog det 16.00... Asså vafan? Så vi fick ringa till bergakungen så jag måste bara fixa det snabbt. För jag har biljetter till 18.15 också! Men ja, måste skriva på nu, sen fixa mig. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0