Pontus!


Cool bild på cool tjej som pratar i en cool telefon med en cool person som heter Maja.

Hej kompisar!
Ska försöka skriva tyst, för det är bara jag och mina storebröder som är vakna. Tror jag? Dom kan ha somnat :s Aja, lyssnar i allafall på lite Justin Bieber nu!  Spelar hela albumet på spotify! Just nu är jag på Fall som är 7a på listan. Så har kommit en liten bit i allafall! Var hos Pontus i Kungsbacka en liiiiten stund förut. Var där med Maja och Becca. Det var väl okej? Hände inte jätte mycket. Satt mest och skrattade åt ingenting... Haha, men aja! Han var tvungen att jobba vid 9, så då stack vi!
Har faktiskt inte mer att säga. Har skit tråkigt.... Fast har chattat lite med Hugo också (a) alltid kul? Haha, men aja. Ska läsa lite nu :$ duktig tjej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0