-

Tjooo bre! Sitter inne i mitt ''kapprum'' och har precis varit i bamba och ätit lunch. Makaroner.... för köttbullarna såg inte så goda ut! Haha, men sitter i allafall med Maja och Emma som sällskap. Sedan har jag Engelska, sen slutar jag. Så jag har en kort dag idag. Jätte skönt verkligen. När jag kommer hem måste jag plugga NO. Har prov imorgon. Fotosyntes, känns ju bra... ne... Imorgon är det torsdag, jaha.... Trevligt. Haha, men aa, nu kom Hannah, Hanna och Rebecca och gjorde oss sällskap. Fast ja, dom pratar och jag sitter på golvet och är osocial. Nu kom Alice ! Haha! Aja, hejdå!!!!!
Har på dessa idag. Dom har varit saknade under skitväder perioden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0