8 december 2012

Hejhej!
 
Har inte bloggat någonting idag, men har verkligen gjort 0000 idag. Så har liksom inget speciellt intressant att berätta om. Har pluggat lite om något. Men inte mer typ? Fast jag bakade precis kakor! Åh gott! Snökakor :) Har gjort dom innan och jag älskar dom verkligen. Sök efter recept på google om du vill prova! :) Rekomenderar verkligen! Fast om man inte gillar kardemumma eller choklad kanske det inte är så bra, men jag tycker dom är jääätte goda! Gjorde bara 1 sats av receptet :( Skulle ha gjort dubbelt.. Men jaja, fick skorna i Fredags, men har beställt ett nytt par, samma skor. För ena skon var som den skulle vara, men den andra var helt annorlunda. Så ska skicka tillbaka dom. Måste gå med min storebrors skor till Onsdag typ :( Och krykor på det... Haha aja får se dum ut :) Aja, måste plugga hela dagen imorgon också.. så lär inte uppdatera speciellt mycket imorgon heller. 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0