10 december 2012

Hejhej!
 
Kände för att göra ett inlägg lite spontant bara. Har inte gjort speciellt mycket idag. Var ju inte i skolan, men ska imon. Kanske redan sagt det? Aja, var ju och bytte bandaget idag, fick blått bandage! Hahaha, skulle tydligen få rött nästa gång som är på torsdag! Haha, go läkare! Men sen åkte jag bara hem och tog det lungt. Skulle plugga, men det går inte om det ligger en Ipad framför mig... Så det gick ju inte så jätte bra. Vet inte riktigt när jag ska ha no och matte provet som jag míssade i torsdags och fredags. Men hoppas verkligen inte att jag måste ha det imon. För det kommer gå sämst då. Har jobbat med so komplettering hela helgen. Så har liksom inte hunnit göra det andra. Så skulle vara bra om jag hade imorgon att plugga också... Aja, får plugga stenhårt resten av kvällen ifall att! Men imon börjar jag kl 8 i skolan i allafall. Börjar med hkk då! Faktiskt kul denna gången, för det är tårttävling! Sen är det bara tråkiga lektioner. Har elevensval sista lektionen, men jag kan ju endå inte vara med på fackeldansen... tyvärr :( Hade verkligen velat, men mina fötter kommer inte läka på några veckor :( Åh... Får se hur jag gör på den lektionen.
 
Tänkte i allafall duscha snart tror jag? Har inte gjort det på två dagar, har verkligen inte orkat. För jag har haft ganska ont dom senaste dagarna. Men nu börjar mitt hår bli fett så jag måste! Hhaha, eww. Men ja! Kanske hörs lite senare om jag hinner. Men jag kommer troligen inte göra det. Så imon blir det nog nått! 
Puss!
 
en av mina hundratals nattbilder från i somras.. HAHA saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0