...

Jag har varit borta ett tag från bloggen nu.
Kände att jag behövde en pause!
Men är tillbaks nu och har haft det jätte bra! :)
Förra fredagen spenderades på skolan.
Men senare på kvällen stack jag till bästavän Maja.
Hon hjälpte mig att tona mitt hår brownie! :D
OMG!
haha, Men är jätte nöjd faktiskt!
Dock har det försvunnit mycket färg & är nu mot det mörkblonda hållet!
Men gillar det endå :)
Har även spenderat några timmars shopping! ;)
Köpte blandannat ett JÄTTE fint läppstift från M.A.C !
Och det funkar såååå bra, är helt kär i färgen!
Sen så har mina två storebröder fyllt år.
19 & 16 , så grattis till er en än gång!
Har även upptäckt vad jag verkligen vill gå för linje i gymnastiet, sång & teater.
Men även ett andra hands val , villket är design & bild!
Jag har växt på längden & är numera 161 cm lång!
Stolt!
Var endast 140 cm för 2 år sen!
Har gått upp i vikt & mår mycket bättre!
Tatt itu med mina rädslor som nästan försvunnit nästan helt.
Jag mår AMAZING!
Har även världens bästa vän som finns för mig 24/7!
Jag vet att vi är småkaxiga mot varandra & jag säger alltid ''shhhh'' när jag har fel & hon har rätt.
Men det är liksom våran grej! :D
Så jag hoppas att ni fattar att jag har haft fullt upp med skolan, vänner & så :) Puss!
Brownie! Funderar på att tona mörkare så det blir denna färgen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0