dagen

Gjorde inte speciellt mycket idag. Kom hem tidigt osv! Men mötte Matilda vid 1 tiden och drog och åt lite pizza. Sen hoppade vi på bussen till Kungsbacka. Gick in på kungsmässan för att köpa latte. Haha, sen gick vi tillbaks till stationen och hade tänkt att bara åka en runda med någon random buss. Men vi pallade inte för det var så jävla kallt. Så vi åkte hem! Haha, men när jag kom hem var jag så sjukt hungrig. Men självklart så hade min familj redan ätit och vi hade typ ingen god mat hemma haha så tillslut fick jag åka till donken med pappa en snabbis! Haha, sjukt gott! Men aja!
 
Imorgon är det iaf friluftsdag typ? Har skridskor! :) Faktiskt riktigt kul! Nästan alla tjejer från klassen också? Och några från b-klassen också! Dom jag vet iaf: Rebecka, Rebecca, Lalita, Victoria, Alice, Isabelle, Emilia, Matilda och jag! Är säkert någon mer, men detta är om jag kommer på just nu! :) Men det ska bli kul iallafall! :)
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0