Nytt - 28 dagar.

Tänkte köra en ny sak nu bara för att iaf få ett inlägg om dagen! 
 
1 - En bild på dig + 10 fakta.
2 - Din barndom.
3 - Din klass/Skola.
4 - Varför jag började blogga.
5 - 3 favoritplagg.
6 - Största idolen.
7 - Din dag i punktfakta.
8 - Två saker jag längtar efter.
9 - fem bilder från ett minne 2011.
10 - två saker jag inte skulle klara mig utan.
11 - En bild som är från när jag var liten .
12 - 15 saker ni kanske inte visste om mig .
13 - En sak jag önskar att jag fick uppleva igen.
14 - Din profilbild på facebook.
15 - En bild jag har tagit som betyder något.
16 - En bild som är över 1 år gammal.
17 - En bild på dig själv som du är nöjd med.
18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor i.
19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
20 - Tre filmer jag sett och gillat.
21 - Några gamla bilder på dig och dina vänner. 
22 - En sång som får mig att må bra.
23 - En sång som får mig att gråta.
24 - En bild på mig och en kompis.
25 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
26 - Någonting jag saknar väldigt mycket.
27 - En bild på mig och ett syskon.
28 - En bild på min mamma när hon var yngre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0