någon rolig rubrik :)

Har inte bloggat något idag?Så kan väl göra det nu för jag har endå inget att göra. Men i allafall.
Efter skolan skulle jag ha SYV möte. Men först drog Victoria över på tiden och efter henne skulle Marcus vara, så han fick liksom min tid istället. Och han gick också över en kvart. Så blev att jag kom in runt 14.25 istället för 13.30. Segt!
Men aja, efter det sprang jag upp till busshållplatsen för att inte missa bussen. Men jag och Maja fick skjuss av hennes mamma istället! Snällt! Så då åkte vi till Kungsmässan och väntade på Viktor som slutade 15.10. Men han kom inte förens 15.30 så väntade en liten stund.
Men det var trevligt! :) Gick först till donken (tjocka) där alla åt den nya McFlurry Twix! Åt den för någon dag sen också! Men dom hade inte gjort det innan. Men den är så sjukt god!  
Sen gick vi tillbaks till Kungsmässan, gick runt lite. Var allmänt knäppa! Hahaha as kul :') Men aa, var där i 2 timmar typ bara?
Men kom hem och möttes av pizza ;) som varje fredag! Haha, men aja.
Har inga planer för kvällen. Så tror att jag är hemma idag och myser.
Imorgon ska jag och Maja iaf träffa Jesper. Men det är mer mot kvällen! Så jag och Maja drar väl typ och gör något annat under dagen! :)
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0