Kioskmongo (jag)

Sitter och skriver lite på bildanalysen nu, ska strax äta. Pappa kom precis hem med mat, ska bara gör pommesfrites (åh gott!). Så blir det sån där köpt grillad kyckling och frittaaar haha, Men ja! Dagen började med att jag skulle till BUP vid 9, så hade ungefär en halvtimmes sovmorgon eftersom pappa var min enda skjuts och min storebror skulle på utvecklingssamtal, så jag satt inne på Aranäs och väntade en stund. Är helt säker på att det är Aranäs jag vill gå på! Så himla fin och fräsch skola verkligen! Sen till BUP, så sjukt tråkigt... Men kom tillbaks till skolan sen och skulle stå på fiket med Maja, så gjorde det fram tills 13 ungefär! Tyckte faktiskt det var ganska kul :s hahaha udda är jag... Hade alltså bara So och matte idag då! :) Efter skolan hann jag vara hemma en kvart innan jag skulle tillbaks och ha utvecklingssamtal... Men det gick bra! 
ÅHHH ÄR SÅ HUNGRIG!
 
Puss!
 
söt bild från 2009 typ? naaaww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0