hej jag heter alva och jag har en jävligt tråkig och seg dag idag!

haha åh hatar sånnahär dagar när man ine har något att göra. Hela dagen bara slösas bort på ingenting. Säääämst! Men jaja, sitter fortfarande och tänker på vad fan jag ska välja för linje på gymnasiet. Är ganska säker på att jag ska gå Samhäll Media programet på aranäs. Men kan ju finnas annat som är mer intressant? Ska i allafall till öppet hus på både lindälv och aranäs tänkte jag. Asså jag är så extremt nervös inför gymnasiet... Kommer tappa bort mig. Haha, verkligen :( Men det ska nog funka :) Haha juste! Förlåt att jag typ bara tipsar musik osv hela tiden. Men har inget annat att skriva om typ? Har verkligen brist på idéer..  Men aa, ska skriva lite till en inlämmning nu. Och sen äta, är så sjukt hungrig :( åh
 
haha puss!
någon söt bild bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0