Dagen!

Hade satt klockan på 8 imorse, men självklart somnade jag om igen till halv 10... Typiskt mig. Ville liksom vara uppe vid 9 för biljetterna till One Direction släpptes då. Så nu är det helt säkert att det inte blir Stockholm iaf.. Aja. Sen vid lunch åkte vi till Lindome och till lillasyster som rider där. Vi lämnade lunch till henne bara. Så vi var där i ungefär 30 minuter. Sen åkte vi vidare till Ikea och kollade lite. Mamma skulle köpa en ny matta till vardagsrummet. Så det gjorde vi! Sen så köpte vi också en lampa och en ny stol till mitt skrivbord. Ah, så vi var hemma igen vid halv 2 ungefär. Så vi åt lunch och sådär. Har inte gjort något idag annars. Skittråkigt. Fick inte tag på någon. OCH ONE DIRECTION ÄR I SVERIGE NUUUUU!!!!!!!!! :DDDDDDDD ASSÅ JAG DÖR!  DOM ÄR I SAMMA LAND SOM JAG?! 22.15 IKVÄLL UPPTRÄDER DOM PÅ X-FACTOR OCH JAG VILL BARA DÖ TYP! ÅH FYFAN VA JAG ÄLSKAR DOOOOM!!! Okej, måste lugna mig lite :)
 
Imorgon ska jag till Göteborg med Maja. Hon är nämligen på flygplatsen i England nu. Så hon kommer hem lite senare ikväll. Ska köpa lite grejer till Matildas födelsedag. Och sen bara gå runt lite! Var ett tag sedan jag var i Göteborg, så ska bli kul! :) Haha men ja, jag har typ panik också för Little Things musikvideon kommer ut 5 pm idag. Vet inte om det är Amerikansk eller Engelsk tid dock :/ AH LÄNGTAR!
 
Puss! 
 
AMAJGAAAAD! Louis och Niall runt 01.00 imorse på planet till Sverige!!! :DDD COOOZYYY
Boo Bear! Åh gose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0