Chacha bloggen

Jag är riktigt trött nu :) haha men var somsagt med Maja i Göteborg idag. Blev inte speciellt länge men vi fick gjort det som vi behövde göra. Var bland annat inne på panduro ett tag för att fixa alla grejer till Matildas present. Så det är fixat nu, åkte till Maja förut också och pysslade ihop presenten. Glitter över hela golvet.. Haha och i ansiktet. Men aa, imon måste jag typ läsa i min svenska bok hela dagen... Sen på måndag är det skola igen och Matilda fyller år. Så jag, Maja, Rebecca och Matilda såklart, ska till Tio Pepe senare mot kvällen! Äta lite god mat och bara typ sitta och snacka! Trevligt! Men jaaaaa! Godnatt antar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0